Kerkdienst "Dienstbaarheid"!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Kerkdienst "Dienstbaarheid"!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Kerkdienst "Dienstbaarheid"!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

16 Mei 2007 | Nederland, Sondel

Beste vrienden, familie, kennissen van Rom en Toon.

Afgelopen zondag 13 mei 2007 was het dan zo ver. De kerkdienst die wij samen met ds. Jans georganiseerd hebben. In het kader van ons project ‘Zambia’.

Het thema van de dienst was “Dienstbaarheid”. We hebben een presentatie gehouden over o.a. World Servants en wat we in Zambia hopen te mogen doen.
Tevens werd er videomateriaal gedraaid tijdens de collecte en werd er een prachtig lied gezongen door Romkje Sietske “Heer leer ons recht te doen”. Anthonia heeft een heel mooi gebed uitgesproken.

De voorbereiding die we er aan hebben gehad was ook echt erg leuk en leerzaam. Het gezamenlijk uitzoeken van de liederen, waarvoor kan er worden gebeden?, het maken van de liturgie, uitzoeken gedicht, maken van de presentatie, de oefening daarvan en het testen van de apparatuur (wat niet altijd doet wat wij willen ;) etc.

De diaconie heeft het mogelijk gemaakt dat er ook gecollecteerd kon worden voor Zambia. Hier waren we super blij mee en het heeft ook nog super veel geld opgeleverd.
En wel.....

457.65 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen Super bedankt hiervoor!!!!

Wil ook jij zo’n dienst bij wonen? Dat kan!
Kom dan aanstaande zondag
om 9.30 naar Nijemirdum of
om 11.00 uur naar Sondel.

Ook hier zal voor Zambia worden gecollecteerd. Iedereen alvast super bedankt.

We zouden het super tof vinden dat ook JIJ er aantaande zondag bij bent!

Oan’t Sjen

Leafs Romkje Sietske en Anthonia,

• 17 Mei 2007 - 08:16

Romkje Sietske:

Hey toontje,

Ik heb er wer sin yn!!!!

tut romkje sietske

• 21 Mei 2007 - 20:07

Annie:

Hee daar, vind het erg jammer dat ik niet kan komen, was anders zeker van de partij... Wens jullie er veel succes mee!!!! Liefs Annie