Acties!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Acties!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Acties!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

06 Mei 2007 | Nederland, Sondel

Beste mensen!!

We hebben inmiddels ook de zwemsponsorloop gehad en jullie raden nooit wat een geweldig bedrag de kids uit Sondel bij elkaar hebben gehaald!!!

...... 1100,- euro!!!!

Dat is nog eens een geweldig bedrag, voor zo'n klein dorp en maar 45 kinderen!
Kijk voor alle foto's op www.riedo.nl onder het kopje actueel! Erg leuk!

Aankomende zondag (13 mei) is er om 9.30 uur een dienst in Oudemirdum die wij samen met ds Jans georganiseerd hebben! We houden een hele leuke presentatie over World Servants en ons project! Tevens hebben we videomateriaal en wordt er een mooi lied gezongen!

Ook 20 mei is er de gelegenheid deze dienst bij te wonen om 9.30 uur in Nijemirdum en om 11.00 uur in Sondel!!

Dus komt allen! Het wordt een erg leuke dienst!! Er zal worden gecollecteerd voor ons project in Zambia, dus neem je portomonee mee!! ;)

Oan't sjen

Leafs Anthonia en Romkje Sietske

• 07 Mei 2007 - 05:57

Mirjam:

Hey Anthonia!!dot is lang lien...echt super wot jim ollegjer oant dwaan bin!!!Ik hoop dot ut ollegjer goed lukt!!

gr. Mirjam

• 07 Mei 2007 - 09:12

Ilse Postma:

Hee Romkje Sietske en Anthonia!

Wot super wat jim dogge he! Geweldig man!
    Ik sjoch dat jim al heel wat jild bij elkoar wurke he!
    Pr8ig dat ieder1 sa goed sien best docht!
    Ik sal jim ien de gaten halde...
    Ien nov. gean ik nei Ghana foar 3 maanden! Der he ik ek sa'n sin oan!
    Foar no een soart suc6 mei alles wat jim nog dwaan gean..!

Bevrijdingsfestival wie ek mooi of net sneon?! Mooi feestje!

Groetjes, Ilse en fan Lucie út Bakhúzen.

• 08 Mei 2007 - 07:37

Marleen:

Hee Romkje en Anthonia,
    Wat een geweldig acties en wat een hoop geld :D Dat dit allemaal mogelijk kan worden gemaakt, echt fantastisch! Zet m op met alle voorbereidingen en ook nog even ;) uitstromen Romkje.. Succes!
    Jammer dat ik niet bij de diensten kan zijn, heel veel plezier!
    KuSs Marleen

• 13 Mei 2007 - 09:27

Tine Haantjes-Runia:

Hoi Romkje-Sietske en Anthonia,
    Knap dien fannemoarn yn tsjerke!
    Moaie presintaasje, prachtich sjongt.
    It wie echt in moaie tsjinst!
    Sukses fierder...
    Tine

• 14 Mei 2007 - 10:18

Niels:

Goeie actie afgelopen zondag in de kerk O'mirdum. Het was een zeer goede presentatie. Blijven jullie daar nou 3 weken of.. langer. Succes met jullie inzamelingen.

• 14 Mei 2007 - 16:25

Jacoba:

Hee Anthonia en Romkje Sietske

Ik vond de dienst echt super zondag in de kerk. Heel goed gedaan en Romkje Sietske je kan echt super zingen.
    Jullie presentatie heeft veel indruk op mij gemaakt en denk ook op veel andere mensen.

Jullie zetten jullie echt voor 100% voor in en hebben daardoor natuurlijk ook al heel wat geld ingezameld.

Ga zo door en ik wil jullie echt super veel succes wensen straks in Zambia het wordt vast een onvergetelijke reis.

Groetjes Jacoba