Het komt dichterbij!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

13 April 2007 | Nederland, Sondel

Hey lieve mensen,

Het komst steeds wat dichter bij! volgend weekend hebben we voorbereidingsweekend en horen we alle inn's and out's van ons project!

We hebben nog twee leuke acties.. een zwemsponsorloop met de basisschool op 25 april en een dienst over het thema dienstbaarheid.. op 13 en 20 mei. tijdens die dienst zullen we ook een presentatie geven over world servants en ons project!

Dus komt allen en ik zou zeggen kijk regelmatig op de site. De foto's van het voorbereidingsweekend zullen we er zo snel mogelijk op zetten!
Dan hebben we ook weer meer informatie voor jullie.

Geniet van het heerlijke weekend!

Liefs Anthonia en Romkje Sietske

  • 13 April 2007 - 19:05

    Annie:

    Als ik in nederland weet ik zeker dat ik was gekomen... Maar helaas.. Succes met de voorbereidingen.. Echt leuk dat ik jullie zo kan volgen!! Liefs Annie

  • 14 April 2007 - 06:38

    Joke:

    heey hallo wat leuk allemaal haha
    groetjes joke

  • 14 April 2007 - 07:06

    Jacobus:

    ja ja das mooi!neem maar een mooie vrauw
    voor me mee uit zambia!!!!!!!!!!!!
    gr-jes en sukses jacobus.

  • 14 April 2007 - 08:14

    Marleen:

    Hee Anthonia en Romkje Sietske,

    Geweldig wat jullie gaan ondernemen :D
    Heel veel suc6 met alle voorbereidingen en sponseracties, jammer dat ik niet bij de dienst aanwezig kan zijn!!
    Ik blijf jullie in de gaten houden!

    (K) Marleen

  • 15 April 2007 - 11:04

    Ytje:

    Heey wat leuk dat jim dat dogge! heeel volle sucses, halt de site in de gaten!

    Groetjes Ytje de V

  • 15 April 2007 - 11:33

    Sieds :

    Hoi Romkje Sietske en Anthonia

    Ooo ik dacht dat jullie met de nieuwjaarsduik alles al binnen hadden. Ik kom zeker op een van die diensten als ik weet waar het is. Dan neem ik ook de cd met foto's mee.

    Groetjes
    van je kringgenootje

  • 15 April 2007 - 13:51

    Merel:

    Hallo!
    Succes met alles.. Ik lees en hoor de verhalen vast allemaal wel!! Have Fun!!

    xXx
    Merel

  • 16 April 2007 - 06:17

    Gerrit:

    Goed bezig!

    Misschien kom ik wel eens kijken bij een van de diensten!

    ;-)

  • 16 April 2007 - 10:08

    Dicky:

    He! In hiel protte wille en sukses mei alle tariedingen fan jimme projekt. Ik hoopje dat it slagje sil! Ik sil jimme wol yn`e gaten halde. Hear wol wer ris!

    Dikke tut dicky

  • 16 April 2007 - 17:43

    Rom En Tier:

    machtig leuk kunnen we mooi kijken wat jullie allemaal uitspoken!!!!
    sukses met alle verdere voorbereidingen
    dikke tút tier en rom

  • 16 April 2007 - 21:40

    Rianne!:

    Hee Antonia en Romkje!
    Hopelijk gaat deze actie weer veel opleveren, net zo als al die andere mooie projecten die (geloof ik) zijn geslaagd! Heel leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen..
    Ik kan er niet bij zijn, maar in ieder geval nog heel veel Toi Toi Toi met de voorbereidingen!
    Liefs, Rianne

  • 18 April 2007 - 12:16

    Anthonia:

    Super Bedankt voor alle leuke reacties..
    Echt super!!

    Na dit weekend komen er (hopelijk) foto's van het voorbereidingsweekend op te staan..
    komt goed!

    Houd site dus in de gaten..
    Dikke kus Rom en An,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sondel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Uitnodiging!!!

26 Augustus 2007

Mauresjanie??

31 Juli 2007

Nog 1 dag en 9 uren!!!

12 Juli 2007

Nog maar 3 weken!

30 Mei 2007

Acties geslaagd!!!!!
Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 26712

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2007 - 02 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: