Wolkom!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Wolkom!!! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Wolkom!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

07 Maart 2007 | Nederland, Sondel

hey leave minsken,

Vanaf vandaag zullen we jullie op de hoogte houden van alle vorderingen omtrent Zambia via deze site!!

foto's en alle andere informatie kunnen jullie hier vinden en ons natuurlijk berichten!

Wij zullen ook naderhand op deze site ons dagboek plaatsen!!!

Heel veel plezier!

Liefs Anthonia en Romkje Sietske

  • 15 Maart 2007 - 12:46

    Sybo The Vibo:

    Hey meiskes,

    Ik hou alles in de gaten! Succes met de voorbereidingen voor augustus..

    xxx
    Syb

  • 15 Maart 2007 - 21:30

    VDB:

    Heej dames,

    Ben benieuwd naar jullie mooie verhalen!! Succes met de voorbereidingen voor t avontuur...


    Groetjes VDB

  • 26 Maart 2007 - 18:50

    Annie:

    Heej.. Ook ik zal zeker de site in de gaten houden.. en Wens jullie nog veel succes met alles!!!!! Groetjes Annie

  • 01 April 2007 - 15:42

    Wel:

    He meiden! Wat leuk dat jullie dit echt gaan doen. Ik hou de site ook ter zijner tijd in de gaten! Veel succes met de voorbereidingen. Tot gauw!

    tut wel

  • 13 April 2007 - 18:42

    Christina:

    Heeej!!
    Ik wens jullie een leuke tijd toe.. En ik hou ook zeker de site in de gaten, want is altijd leuk die foto's en verhalen.
    Veel succes

    Liefss Christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sondel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Uitnodiging!!!

26 Augustus 2007

Mauresjanie??

31 Juli 2007

Nog 1 dag en 9 uren!!!

12 Juli 2007

Nog maar 3 weken!

30 Mei 2007

Acties geslaagd!!!!!
Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 26712

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2007 - 02 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: