Nog 1 dag en 9 uren!!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Nog 1 dag en 9 uren!!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag en 9 uren!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

31 Juli 2007 | Zambia, Lusaka

Lieve familie, vrienden, kennissen en andere belangstellenden!

Het is dan eindelijk zover. Alle spullen staan uitgestalt op de bank, zodat ze zo de tas in kunnen. Vandaag de laatste dingen regelen en.... ready to go!!

Het wordt nu ook wel wat spannend. Hoe is de groep? Hoe zal het gaan?
Wij hebben er na een jaar voorbereiding in ieder geval heel veel zin in!

We hebben ontzettend veel geld opgehaald, waarvan het precieze bedrag Anthonia een dezer dagen zal onthullen (zal wel na ons avontuur worden) en ook daarin hebben we heel veel lol gehad.
Morgenavond stijgen we om 21.01 uur op met Kenia Airways.
Een paar weetjes:
- We hebben dezelfde tijd in Zambia dan in Nederland.
- De temp. is daar overdag 25 Celcius en 's nachts rond het vriespunt.
Het weer is daar dus in ieder geval beter dan dat het nu bij ons is... ;) Maar dat wordt vast nog wel beter in augustus!! Hoop ik voor jullie..

Wij kunnen geen contact opnemen met nederland per internet of mobiel. Maar per satteliet zal er eens in de week contact met het kantoor van WS worden opgenomen.Jullie kunnen ons project in de gaten houden via worldservants.nl
Rechts op de site van WS kunnen jullie onder het kopje laatste nieuws ZA207 lezen hoe het met ons gaat!!! Ook kun je ons groeten, door 'de groeten aan...' rubriek.

We hebben voor nu niet meer zoveel te melden, des te groter de verhalen achteraf! :)

Iedereen een hele mooi maand toegewenst, ik hoop dat het weer wat beter wordt en geniet allen nog maar van de vakantie!

Tot eind augustus!!

Liefs Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

• 31 Juli 2007 - 10:13

Rianne:

Heee dames!
    Ik wil jullie heel erg veel plezier, spierkracht, geluk en gezondheid toewensen de periode in Zambia! De voorbereiding is vast wel geslaagd te noemen, zo hopelijk ook jullie periode daar! Ik hou jullie in de gaten!
    Groetjes,
    Rianne

• 31 Juli 2007 - 10:34

Sieds:

Hoi Romkje Sietske en Anthonia

Succes in oan sjen. Ik sil jim missen. Denk erom wat ik heb gezegd over Afrika, dus niet teveel verwachten, dan valt het altijd mee. Ik hou jullie in de gaten!

Groetjes

Sieds

• 31 Juli 2007 - 10:57

M@rleen Brouwer:

Hee dames,
    Super, het avontuur mag beginnen! Heel veel geluk daar toegewenst en fantastisch dat jullie je zo voor de medemens inzetten! Ik zal de verhalen blijven volgen en hoop ook op een live-verslag bij terugkomst ;)
    Liefs Marleen x

• 31 Juli 2007 - 13:32

Gerrit:

Nou eindelijk is het zover!!!!

Succes meiden!!!!!!!!!!

• 31 Juli 2007 - 15:52

Annie:

Ook vanuit amerika heeeel veel succes... Hoop dat alles goed gaat!! en ik zal jullie ook zeker volgen!! Goede reis gewenst!!! Liefs Annie

• 31 Juli 2007 - 15:54

Susan:

Heej Toon en Romkje Sietske,

heel veel succes daar, maak er wat moois van! Liefs Susan

• 01 Augustus 2007 - 11:01

Gerard:

hehe eindelijk is het zo ver.........

dames maak er wat moois van en een goede reis toegewenst....

groetnis

• 01 Augustus 2007 - 18:26

Ilse Postma:

Spannend he!
    Eindelijk ist sa fier.. !
    Folle suc6 en natuurlijk ek een soart plesier tawinske!

• 06 Augustus 2007 - 20:33

Joel En Joke:

hey dames!

Veel plezier en succes daar! We kijken nu al uit naar de verhalen die jullie vast te vertellen hebben!