Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken! - Reisverslag uit Sondel, Nederland van Anthonia Hendrina en Romkje Sietske - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

12 Juli 2007 | Nederland, Sondel

leave minsken,

Nog 20 dagen en 1 uur.. en we zitten in het vliegtuig richting Zambia. We vliegen op 1 juli om 9 uur 's avonds, dus voor degenen die nog gedag willen zeggen .....:)

We hebben er echt super veel zin in. Nog veel voorbereiden, inkopen doen etc..
Ik kan jullie wel bekend maken dat het uiteindelijke bedrag ongeveer een dikke 6500,- euro is. Dat hebben we binnengehaald voor World Servants, Zambia!

Wij zijn er heel erg blij mee. Op deze manier kunnen we ook de speeltuin opknappen en bijdragen aan de inventaris van de kliniek. Wat precies horen jullie nog.
Anthonia en ik (en grietje) zijn deze week op kamp geweest. Kennissen en vrienden ontmoeten, hard werken, ontzettend veel lol en op zijn tijd een wijntje heeft gezorgd voor een leuke week. We hebben wederom gekookt, ivm met mijn werkzaamheden ben ik 2 dagen eerder naar huis toe gegaan en zijn Anthonia en Grietje op dit moment nog volop aan het koken op kamp. Een klein voorproefje op Zambia.. Nou ja... in ieder geval in de omgang met elkaar. En dat ging goed hoor!!! Binnenkort zullen we alle in orde maken...
Hou de site in de gaten en tot snel!!!

liefs Anthonia en Romkje Sietske

  • 12 Juli 2007 - 18:49

    M@rleen:

    Heey meiden :D

    Wat gaat het ontzettend snel! Jullie mogen trots zijn, wat een fantastisch bedrag hebben jullie binnengehaald ;)
    Veel succes met de laatste voorbereidingen. Nog even werken Rom en dan ben je lekker klaar, moet een fijn gevoel zijn! Tot een volgende x

    Liefs Marleen

  • 12 Juli 2007 - 18:59

    Magretha:

    Soow, super man dat jullie zoveel geld binnen hebben gehaald! Heel veel succes nog met de laatste voorbereidingen!
    Liefs Magretha uut gelderland

  • 12 Juli 2007 - 19:12

    Sytske:

    Tjonge, jonge wat een bedrag, SUPER! Ik zou zeggen besteed het goed in Zambia.
    Nog heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Ik houd jullie site wel in de gaten, wat betreft het reilen en zeilen in Zambia.

  • 13 Juli 2007 - 06:30

    Anne Hoekstra:

    Wol de warheid fertelle fansels: 1 july fuort, bist hjir dochs noch? In hiel goed ferbliuw dêrre!

  • 19 Juli 2007 - 07:45

    Janneke:

    hoi meiden
    Geweldig hoe jullie alles voor elkaar hebben gekregen voor deze reis. succes met alle voorbereidingen die nog nodig zijn voordat jullie defenitief vertrek en ik verheug me erop om jullie reis te volgen via de site.
    groetjes janneke

  • 24 Juli 2007 - 10:55

    Hille Eppinga:

    Wat goed dat jullie dat doen, ik heb een aantal projecten gedaaan in Obol, Wit Rusland nabij MInsk Keuken project van Zuidwolde Kinderhulp Rusland. SKR zie internet, en in Petesti Roemenie.
    Dat krijgt nog een vervolg. Veel succes daar beide. Met vr. gr. hille en Minke eppinga Muntendam

  • 27 Juli 2007 - 19:33

    Ilse Postma:

    Hee!

    Wat een geweldig mooi bedrag he! Super dat jim dat bij elkoar wurke he!
    En no drok besug mei de voorbereidingen.. Slagget ut wat?
    Nog een pear daagjes, dan giet ut oan.
    Ik winskje jim een soart suc6 ta en alvast een goeie reis.
    Ik blieuw jim volgjen via de site.
    Ik bin ek al oant au tellen.. Nog 4 maand dan kom ik ek die kanten op!
    Romkje, krijst de groeten fan mien mem.

    Groetnis, Ilse.

  • 31 Juli 2007 - 09:58

    Theo En Voke:

    Morgen is het dan eindelijk zover heel veel succes toegewenst en groetjes van Taeke en vogel Bruinsma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sondel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2007

Uitnodiging!!!

26 Augustus 2007

Mauresjanie??

31 Juli 2007

Nog 1 dag en 9 uren!!!

12 Juli 2007

Nog maar 3 weken!

30 Mei 2007

Acties geslaagd!!!!!
Anthonia Hendrina en Romkje Sietske

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 26696

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2007 - 02 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: